söndag 20 juni 2010

Mycket nu!!

jag får be om ursäkt att jag har vart dårlig med uppdateringar..... jag har fiskat en del på senaste med ganska bra resultat. för några veckor sedan så ställde jag och "MR 100%" (micke) upp i SM i trolling och det gick bra tycker jag med att vi slutade på en 3:e plats. sedan efter det har jag tagit studenten och lite sånt men nu är jag uppe på röst och jobbar som camp manager på wild water camp. Fisket här uppr är ganska bra nu bara man kommer ut, det har varit lite blåsigt på senaste men när vi väl kommer ut så får vi bra med fisk som senast jag guida för någon dag sen så fick vi 2st torskar över 17 kg och många mellan 10 och 15 kg. men vädret ser mycket bättre ut nu framöver så mer rapporter kommer inom kort
/// Dennis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar